Fredag med vänner

 
Bilder från fredagen som spenderades hos lotta med Lina, Lycke och Alexandra. Först var vi och simmade och sedan åt vi god grllmat och som efterrätt åt vi jordgubbar och vaniljglass. Mums.. Skrattde mycket och hade en super fredags kväll. På torsdag var jag till Anna övernatt och där var det supermysigt och vi hade det roligt som alltid. På fredagen hände sedan en liten olycka med oss. Vi var påväg från stranden med cyklar och våra styren krockade och båda flög av cyklarna. Vi fick båda sår på knäna och jag fick också ett på axeln. På lördag var det tävlingar på tur. Sprang 4x100m och 4x80m häck vi fick silver i 100 och guld i häck. Efter tävlingen var det att åka till Alexandras villa med Lotta. På kvällen simmade vi och var i bastu, samt åt god mat och skrattade mycket. Idag kom jag då hem från villan. Har haft så mycket pågång så därför har bloggen lite lämnat de senaste dagarna.
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Ebba Molin

SV: Åh tack! Älskar bilderna i din header!
Kram

2013-07-14 @ 22:18:04 / URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: frida

fin header :)
Var gärna med i veckans blogg hos mig! Kram

2013-07-15 @ 18:11:09 / URL: http://fridaslife.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0