Dagens/ gårdagens program

Hej alla! Igår blev det ingen bloggning så nu går jag igenom vad som hände igår: Jag damsugade huset, var på bio med Jessica (vi var på the Hobbit) och på kvällen var jag övernatt till Hanna och Lotta. Idag kom jag hem ungefär klockan 13.00 och nu sitter jag här med läxor av varje ämne vi har imorgon.. Inte så roligt. Senare idag ska jag väl försöka fara på träning och se om min förkylning/ magsjuka/ feber är borta, vi hoppas väl på det.
 
Hmmm, jag troro inte att jag ska skaffa glasögon, Vad tycker ni? Hhaha
 
Vi bakade en hjärtformad morotskaka.
 
Lottas vackra blåa öga.
 
Kram på er!
// Iisa

Comments ♥
Postat av: irma

SV: ja det var ett riktigt kap! då är dom nog slut förlänge sen ;)

2013-01-13 @ 13:59:03 / URL: http://granboms.blogg.se
Postat av: Benita Fransén

har lagt upp träningstips på bloggen hur du kan komma igång med träningen på bästa sätt!

2013-01-13 @ 18:27:23 / URL: http://benitas.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0