The Carrie Diaries

Hej alla! Nu har jag inte haft tid med att blogga sedan fredags men här kommer vad jag gjort under helgen och igår:
Lö: På lördag var jag på träninigar (Gym+simmhall), På kvällen var jag hos mina kusiner på middag.
Sö: Var till Matilda en stund på morgondagen, och sen hade jag kl.5 träningar.
Må: Vår skola har nästan remonterats klart och därför var vi från skolan och se på den nya skolan. Det var jättefint, allting nytt. Vi har till och med ett gym och en danssal! Jag var efter skolan till fammo och faffa och efter det var jag på Pilates.
Idag slutade vi skolan kl.11 (som vi ska göra resten av veckan) sen var jag på stan med Matilda och Lumia i ungefär en timme. Nu har jag också sett det nya avsnittet av The Carrie Diaries, Jag rekommenderar varmt serien.
 
//Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Elin

åh måste kolla in den!:) kollar du på swefilmer.com eller vart då?:)

2013-02-19 @ 22:15:45 / URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0