Fall Back Down

 
 
 
 
 
 
 
Hej! Tänkte slänga in ett inlägg med lite inspirations bilder. Idag vaknade jag först vid 12 tiden eller ja, Blev väckt. Då var det att snabbbt stiga upp och laga sig klar eftersom jag skulle till kyrkan med Jenni och Alexandra. Så där har jag varit idag sedan kom jag hem, kollade på film, for till gymmet och när jag kom hem hoppade jag i duchen och nu sitter jag på sängen med datorn i famnen. Imorgon är det skola som gäller. Idag är det ju första advent också så man fick öppna första luckan av julkalendern. Nu börjar julen närma sig, så det bir ett "önskelista" inlägg snart. 
 
♥ Iisa
 
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: malin

låter som en bra dag! :)

Svar: Ja det var det! :)
Iisa Smeds

2013-12-02 @ 08:02:22 / URL: http://malintorstensson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0