Helsingfors 2013

 
Hej! Hela gårdagen spenderades i helsingfors som sagt, vaknade 5 och kvart före 6 for tåget till helsinngfors iväg. Kom fram till helsingfors 10 tiden, en halvtimme sent eftersom vi var tvungna att vänta bakom ett tåg i 55min. påvägen. Först var vi ute och fotograferade lite i den vackra soluppgången. Efter det var det bara massor med shopping vi var i massor med butiker. Vi var också till östcentrum med metro och gick i butikerna där. Köpte inte så jättemycket men var nöjd med allt jag köpte och tror jag kommer använda det mycket. Bilder kommer senare på vad jag köpte. vi var hemma med råget lite över klockan 9 på kvällen. Det var en riktigt lyckad resa! 
       Idag är det då nyårsafton som kommer spenderas med Jenni och Lumia. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: malin

fina bilder! :D

Svar: tack finis! :)
Iisa Smeds

2014-01-01 @ 11:18:37 / URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: malin

-tack, ja julen är underbar! :D

2014-01-01 @ 11:38:13 / URL: http://malintorstensson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0