låt elden brinna

hej, nu har det varit några dagar sedan jag senast bloggade så jag ska berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna. Måndagen spenderades i skolan och hos Anna, Tisdag var det friluftsdag från skolan så vi hade stadsvandring efter det var jag hos Anna en stund sedan var vi till stan. Jag köpte en tröja från gina. På kvällen blev det att kolla på idol. Onsdag skola igen, var på morgonen via Anna,  ctklade hem och så var jag och kollade på mopeder med pappa. Vi köpte en vit vespa till mig <3 Längtar tills jag får den! MIn födelsedag är påkommande. 1 september altså på söndag. Villaavslutning spenderas på villan med familj och kusiner. Idag var jag till stan och äta med Anna, Jessica och Ida och sedan var vi på mopoteori. Sedan har jag städat rummet och lyssnat på musik. Så har jag också varit till butiken med mamma. 
 
 
Bjuder på en bilder från förra årets villaavslutning. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: malin

jättefina bilder!

2013-08-29 @ 22:02:56 / URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Julia

Fina bilder! :)

2013-08-31 @ 17:37:39 / URL: http://jjuliees.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0