Hanna och Lotta <3

Planändringar igår.. Matilda och Lumia knackade på min dörr igår en stund efter jag kommit från skolan, sen chillade vi hos mig samt babblade och sen så cyklade vi till Lumia och där var vi på hennes ipad. Matilda måste först fa hem och sen bestämmde jag och Lumia att  vi sku ti gw-galleria. Vi bestämmde oss cykla via jenni, vi stod och babbla på hennes gård en stund o så fortsatte vi cykla. Idag så blir det då först gym med Hanna. Vi ska fa på Sha bam (ja vet int hu de skrivs) och sen en timme senare på body balans efter de ska jag övernatt till Hanna och Lotta! Kmr bli super kuuuuul!! <3
Sötisen Hanna, hitta tyvärr ingen bild på Lotta :(
// Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0