Bowling

Tyvärr blev de ingen bloggning igår, men hoppas att ni klarade er. Igår hade jag i skolan ett praktiskt prov i husligekonomi och så fick jag ut matteprovet (som inte gick så bra). Efter skolan gick vi då iväg till bowlinghallen med klassen. Det va jätteroligt fast jag inteär så bra på att bowla, en strike fick jag iallafall till! ;) Efter det var vi också och äta och sen när ja kom hem ca.5 tiden var jag så trött så jag bara så på en film och vilade, som sagt är jag förkyld, så jag tror att det var därför. De här personerna var bla. med och bowla:
Säg sen om ni vill att ja ska ta bort nån bild :)
// Iisa

Comments ♥
Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :)

2012-10-27 @ 13:20:26 / URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: emelie

Hej! Kul att du gilla min blogg, & roligt att du gillade tröjan! Hoppas du kollar in mera gånger, ska göra detsamma på din! Du får ha de så bra, kram!

Svar: Tack, Desamma! ;)
Iisa Smeds

2012-10-27 @ 14:11:38 / URL: http://stylebyerikszon.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0