Bågskytte!?!

Idag har det varit fullt med program, igen.. ;) Jag vaknade redan kl.8.00! tänk er på en lördag morgon.. Det var dags för första hemliga träningen från min friidrott!, Vi hade samling vid simmhallen 9.20 och sen körde vi iväg med tränarnas bil, vi hade ingen aning vart vi skulle men när vi entligen kom fram vid ett lågstadie berättade tränarna att vi skulle ha bågskytte och jag var helt chockerad trodde att det skulle vara jätte svårt.. men det var faktiskt enklare än vad jag föreställt mig, Hjälp det blev långt! Tack till alla som läste hela texten jag belönar er med många bilder! :D
Hahha jag :)
Linn :)
Jennie :)
jag och ella ;)
Sen efter träningarna var jag till stan med amanda och köpte endast ett paket ringar från H&M, sedan hittade jag några saker som jag ska önska till julklapp :D
Essie är världens grymmaste nagellack! ;)
bilden är från somras hos amanda :)
Här kommer bilder på vad jag hittade till julklappslistan:
Lädervest från H&M och så en sminkförpackning :) jag hittade också ett par pyjamasbyxor från H&M men jag hade ingen bild på dem. Ha en trevlig fortsättning på lördags kvällen! :)
// Iisa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: ▲ S A N N A

Sv: ursäkta för sent svar men tack så jättemycket, fin blogg! :)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2012-11-24 @ 23:05:30 / URL: http://almasannaperssons.blogg.se/
Postat av: MMISS

Fin blogg och fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Iisa Smeds

2012-11-26 @ 16:07:25 / URL: http://mmiss.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0