Jobbiga sysslor

Haloo alla läsare! Idag ska jag till mina kusiner kl.13. och sen ska jag ännu klockan fem på träningar, Jag borde väl också läsa lite på Hälsokunskaps prov.. Men först ska jag se på nya avsnittet av Vampire Diaries. Hjälp, vad jag hade problem igår med min meny bild, jag satt iallafall i två timmar och försökte få det ficksat, tillsist fick jag bilden jag ville ha dit, men tyvärr är den lite liten. Mitt rum är ett kaos så jag borde väl städa det också. Sen tänkte jag också slänga in ett inlägg på kvällen om hur mitt rum ser ut.
Med det här gänget blir det träning:
Ellas bild <3
Johannas bild <3
Tyvärr hade jag ingen bild på Emilia :(
Ha en bra fortsättningen på dagen!
// Iisa
 
 
 
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Karolina-Foto och vardag

Jätte söta tjejer på sista bilden! :D Kram..

Svar: Mina söta vänner, jag passar på att säga tack för deras skull :)
Iisa Smeds

2012-11-05 @ 19:27:20 / URL: http://candylandy.devote.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0