Breaking Dawn! ♥

Jag var som sagt idag på bio, braking dawn part 2!! jestas den va jätte bra, bäst av twilight filmerna. Rekommenderar hjärtligt till dem som tycker om Vampyr filmer och serier. Det enda negativa är det där med att vampyrerna glittrar i solen..? Det är lite udda men annars var den superduperbra!
Ni får ursäkta kvaliteen på de här bilderna.. de är tagna med mobilen ;)
En bild på mig efter bion, jag hade på mig min jeanströja och ovanpå den hade jag en vitblå randig tröja, sen hade jag mina svarta dr.denim jeans.
Nu blir det väl att läsa lite modetidning och äta julstjärnor som mamma bakat <3 :)
Ha en trevlig fortsättning på lö. kvällen allihop! // Iisa
 
 
 

Comments ♥
Postat av: eemelielinneea † FOTO

SV: tack så himla mycket! :) glad jag blir!!

2012-11-17 @ 23:10:14 / URL: http://eemelielinneea.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0