Love for lipstick

 
 
 
Hejhej, Det var ett tag sedan jag började använda läppstift och har verkligen fastnat i att använda det och skulle vilja ha alla möjliga färger. På bilderna ser ni vilka jag har skaffat hittils, den orangea från loreal paris är den nyaste i samlingen. Köpte den igår och har inte testat den ännu men tänkte jag skulle göra det idag. 
   Idag var det då psykologiprov som faktiskt gick riktigt bra för mig, vi läste på det tilsammans med Lumia igår och så var vi också på musik cafè till skolan var vi gick på lågstadiet och det var riktigt roligt.  Idag är då äntligen fredagen här och idag ska jag på Amandas kalas på kvällen, vilket ska bli riktigt roligt.
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0