5 filmer för dig

 
Hej på er! Idag tänkte jag göra ett lite annorlunda inlägg och tipsa om lite filmer. Som ni kanske se på omslagen så är det lite äldre filmer. Alla är tomantiska filmer som utspelar sig i skolan.Eller breakfast club är lite annorlunda. Jag tycker själv om att se på dessa filmer med det är inte enda genren av filmer jag ser på, oftast ser jag på fantasy, action, thriller eller på skräck också, mycket blandat altså. Men dessa filmer rekommenderar jag till såna som tyckte om mean girls, easy A, seventeen again och liknande filmer. Tänkte börja göra liknande inlägg med olika teman på filmerna i fortsättningen också, om ni har någon speciell typ av filmer så är det bara att kommentera. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Karolina

fin blogg! kolla gärna in min blogg, delta även i min bloggtävling!

Svar: tack, okey 😊
Iisa Smeds

2015-01-08 @ 16:32:17 / URL: http://karolinagrimberg.devote.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0