Onsdagen den fjärde

 
 
Hej! Med ett leende på läpparna lämnade jag skolan idag eftersom provveckan är slut nu och sista provet skrev jag idag. Så skönt att den är över nu får jag bara hoppas på att alla prov gick bra. Franska provet är vad jag är mest osäker på eftersom de kom adjektiv i provet som jag inte visste skulle komma och inte hade övat på.  Imorgon börjar då den fjärde perioden. Helt otroligt hur tiden går och att jag redan gått 3 perioder i gymnasiet. Bara 2 perioder kvar och sedan är det sommarlov. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Lisa

Känslan när man är klar med ett moment är underbar! Hoppas provet gick bra!

Svar: jooo, tack det hoppas jag också ^^
Iisa Smeds

2015-02-04 @ 10:58:55 / URL: http://kyntaja.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0