7 maj

 
 
Spetstopp - Lindex // Kofta - VeroModa // Jeans - Carligs // Klocka och väst - Loppis
 
Hejsan, Ovan ser ni vad jag gick runt i på måndagen. Bidlerna kom nu lite sent eftersom jag haft så mycket för mig och inte hunnit redigera. Idag var det lite roligare skoldag eller iallafall de två sista timmarna. Första timmen skrev jag då franksa prov och jaa det gick väl nog helt bra. Andra timen såg vi på film och tredje timmen fick vi lysnna på männiksor från olika länder som t.ex. USA, England, Iran med fler. Det var ganksa roligt och intressent tyckte jag iallfall. Sista timmen lyssnade vi på föreläsningar av röda korset och hoppets stjärna. Efter skolan var jag på sammhällslärastöd, till moffa och städa, fammo och faffa och åt mellanmål samt hämtade ett vasablad sedan kom jag hem och nu ska jag dra iväg på träningar om 10 minuter.
 
♥  Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Aina Strand

Snyggt :)

Svar: Tackar :)
Iisa Smeds

2014-05-07 @ 16:09:24 / URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: MATILDA

fint!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-05-07 @ 17:13:42 / URL: http://matildays.forme.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0