throwback to 2013

 
 
Hej på er! Tänkte att bjuda på bilder från förra året när vi börjar närma oss 2015 nu, känns som att tiden går så sjukt snabbt framåt. Tycker det är en viss skillnad i detta och förra året, I år hade jag ett mycket roligare sommarlov och känner att jag hittat mina vänner, Har börjat gymnasiet som kanske varit den största skillnaden. Så konstigt att man inte längre har samma klass och ser samma personer men tycker ändå på ett sätt mer om hur det är nu. 2013 var jag ju också riktigt sjuk efter resan till Spanien och har hållit mig realtivt frisk och inte drabbats av några allvarliga sjukdomar. Nu är det då under en månad till 2015 och det känns mycket konstigt att än ett år har gått såhär snabbt. 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0