You can't hurry love

 
Hejsan! Som sagt bestod skoldagen til största delen av internationella modersmålprovet. Så svårt var det inte, det var mest såna frågor som man kunde lista ut. Men jobbigt var det. Första delen bestod av en del var man skulle svärta in rätt svar och svara på frågor. Andra delen skulle vi skriva 3 uppsatser. Med sjuk handled och fingrar gick jag till sista timmen. Det visade sig att vi fick gå till butiken och köpa något, jag köpte glass eftersom solen sken så fint. Sedan fick vi sluta en aning tidigare och jag gick hem, tog bilderna ni ser ovan, hoppade på mopeden och körde till Anna. Vi for till stan och besökte loppis igen. Hittade nog några bra plagg. Nu är vi igen hos Anna och jag ska snart börja dra mig hemmåt. Ha det så bra!
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0