Mondayyy

 
Ovan har ni några bilder av Jenni från fredags. 
 
Skolveckan startad med en trög måndagsmorgon som vanligt. Vaknade halv 9 och var vid skolan precis i tid. Hade franska, matematik och psykologi och sista timmen gymnastik. Vi hade två pass på gymmet och det var nog riktigt roligt. Anna var så snäll att jag fick sitta på med henne hem så behövde jag inte gå. Nu tänkte jag dra iväg till simmhallen och simma lite för att mjuka upp musklerna lite så jag inte är helt fast imorgon. Hoppas alla har haft en bra start på veckan!
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: ▲ R O B I N N S

Skit fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-03-16 @ 15:54:54 / URL: http://robinns.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0