Lace

 
 
 
Hej på er! Hade så fullt tempo på igår så jag hann tyvärr inte med att blogga. Bilderna är från tordags. Igår var det då en helt vanlig skoldag som bestod av matte, finska och musik. Före skolan var jag på massör igen och hade verkligen sjukt allstans. Hade så tunga träningar på onsdag så mina väder är riktigt ordentligt sjuka av träningen. Mycket plågsamt att gå upp för trappor. Efter skolan igår var jag med Manda på stan en stund och sedan på kvällen for jag till henne och sovde övernatt där. Vi gjorde inget speciellt, kollade lite på let's dance, pratade osv. Kom hem därifrån vid ett tiden och nu har jag börjat skriva på min psykologi essä som ska vara inlämnad på måndag. Ikväll ska jag sedan på Ellas kalas.
 
♥ IIsa

Comments ♥
Postat av: Emma

Åh älskar outfiten!

Svar: Tack så mycket ^^
Iisa Smeds

2015-03-21 @ 16:25:06 / URL: http://emmafernhagen.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0