Kvinnodagen

 
Hej! Vill börja inlägget med att tacka alla som läser min blogg och orkar följa med den. Nådde 100 följare idag, blev verkligen en lyckad morgon när jag såg det!
 
Igår var det som sagt Jennis födelsedag. För att fira henne var vi ut och äta Lumia, jag och Jenni till Ilbanco. Maten var supergod, jag åt en varm kycklingsmörgås gratinerad med getost som huvudrätt och en chokladkak bit som efterrätt. En riktigt rolig och lyckad kväll blev det. Bilderna ovan är tagna igår före jag for iväg att äta. Det kommer komma upp ett till inlägg eftersom det blev så mycket bilder. För stunden ser jag på Harry Potter och den flammande bägaren. Idag ska jag också träffa Ella och något annat har jag inte planerat. Ha det så bra allesammans!
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Ella

Ååh, älskar diit hår på bilderna!!!

2015-03-08 @ 13:07:06 / URL: http://ellssecrets.wordpress.com
Postat av: Ella

Ååh, älskar diit hår på bilderna!!!

Svar: Tack ella!!! :D
Iisa Smeds

2015-03-08 @ 13:07:06 / URL: http://ellssecrets.wordpress.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0