THE Leather Jacket

Hej alla! När jag var vid 12-13 års började flera av mina vänner använda läderjackor. Jag tyckte att det var fint på dom men var osäker om den skulle vara för tuff för mig. Köpte min första läderjacka snart efter och blev helt kär i den. Jag vet inte hur många gånger man gått runt med läderjacka. Ibland kan det kännas som att det är lite tråkigt med den, men det är inte så ofta. Den är så lätt att para ihop med något eftersom den matchar nästan alla klädesplagg (om inte alla). Läderjackan är definitivt ett MÅSTE HA. Den svarta håller från säsong till säsong och ser alltid snygg ut. 
 
Hey everyone! When I was about 12-13 years old a lot of my friends started wearing leather jackets. I thought it looked good on them but I was insecure if it was too tough for me. I bought my first leather jacket after a while an fell in love with it. I don't know how many times I've worn it. Sometimes it can feel a little boring to wear it, but thats not very often. It's so easy to pair up with everything you have because it matches almost everything ( if not everything). The leather jacket is definitely a MUST HAVE. The black one is in Fashion season after season and always looks good. 
 

Här är några bilder på hur jag använt och vad jag parat den med/ Here are some pictures of how I have used and paired it with
 
 
 
/ Iisa

Comments ♥
Postat av: Linn Strömberg

Så jäkla snyggt, men jag kan bara inte ha läderjackor. Der ut som en jag vet inte vad xD Haha!!

Svar: tack, haha :D
Iisa Smeds

2015-07-04 @ 23:07:31 / URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: Tack :)
Iisa Smeds

2015-07-05 @ 09:39:39 / URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Alina

Så snyggt!

Svar: Tack :)
Iisa Smeds

2015-07-05 @ 09:43:07 / URL: http://oncelikethis.blogg.se
Postat av: Marlene S.R

älskar bilden längst upp i mitten, så himla fin!! Och jackan var jättesnygg!:)

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2015-07-05 @ 09:54:16 / URL: http://maarlenez.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0