Coral Blue

 
 
Hej! Ovan har ni några bider på min nya bikini. Lumia köpte den och den passade inte på henne så då sålde hon den till mig för halva priset. Tycker verkligen den är superfin. Hoppas bara på att det ska bli varmt nog så att man kan använda den också. 
 
Bikinin är dock inte en äkta triangl bikini, den är beställd från DENNA SIDA. Men jag ser iallafall ingen skillnad på de äkta och kopiorna. För Lumia blev bikinin att kosta 30 euro och för mig 15 eftersom jag betalade halva priset till henne. 
 
Hey! You have some pictures of my new bikini above. Lumia actually bought it for her but it didn't fit on her so she sold it to me for half of the original prise. I  really think it's really pretty. I am just hoping that the weather becomes warmer so that I can wear it. 
 
 
The bikini is not a real triangl bikini, It is ordered from THIS SITE. But I really don't  see any difference between the real ones and the copies of them. For Lumia this bikini was 30 eyúros but for me only 15 because I paid half the prise.
 
 
/ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: alex

Tycker det är tråkigt att köpa biliga kopior. Det är oetiskt ur ett designperspektiv. Ska andra företag få tjäna pengar på att stjäla någons design? Dessutom har de personer som sytt dessa fejkbikinis troligtvis fått betydligt mindre i handen eftersom de är så billiga.

Svar: jag förstår din point, men som en 16 årig tonåring så har man inte alltid råd med de äkta designerna :)
Iisa Smeds

2015-07-14 @ 14:51:02
Postat av: Natahlie

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall så MÅSTE du delta! :)

Svar: okej vad roligt :) ska kolla in det ^^
Iisa Smeds

2015-07-14 @ 21:07:11 / URL: http://nouw.com/Mariinos
Postat av: Linn Strömberg

Åh vad awesome! Så himla snygg

Svar: Tack så mycket :D
Iisa Smeds

2015-07-14 @ 22:21:05 / URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0