Måndags mellanmål

 
 
Hej på er! Skolveckan igång och sista skoldagen av period 4 över. Imorgon börjar provveckan med ett engelskaprov och en muntlig presentation i modersmål. Ämnet att prata om i modersmål var fritt och jag valde att tala om resor jag varit på. Det blev ingen pilates träning för mig idag eftersom jag varit sjuk under helgen så det blir bara att öva på prov och presentationen. Somtur är inte engelska ett så jättesvårt ämne för mig så det borde gå bra. Ska bli skönt med kortare dagar medan det är provvecka men jobbigt att läsa så mycket ändå. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Robex Lundgren

mumsigt

Svar: joo ^^
Iisa Smeds

2015-01-26 @ 22:14:09 / URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Ana Kroatien

Ser gott ut! Och intressant tema att prata om - resor :) Lycka till!

Svar: Tack så mycket :D
Iisa Smeds

2015-01-27 @ 12:45:08 / URL: http://coffeeandcake.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0