Favoriter

 
Hej! Tänkte det skulle passa bra med att slänga in ett filminlägg nu när det är fredag. Ovan ser ni filmer som jag tycker är otroligt bra, om ni inte sett någon av dem så rekommenderar jag att ni gör det. Detta är filmer som jag kan se flera gånger och inte rikitigt tröttnar på någon gång. Undantaget är 12 years a slave som jag bara sett en gång och det är filmen jag absolut gråtit mest i i mitt hela liv. 
 
     Hälften av provveckan är över och idag var det då matteprovet som var i tur. Det gick nog bättre än vad jag tänkt mig och det var skönt att man märkte att det 8 timmar långa matteräknandet med Lumia hjälpte. Min hjärna är verkligen trött på matematik just nu. Blir skönt med helg här emellan nu och sedan blir det att ta nya tag och kämpa med de två kvarstående proven som är biologi och franska. Ikväll ska troligtvis spenderas med Jenni och Lumia. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: MATILDA

Bra filmer :)

Svar: joo ^^
Iisa Smeds

2015-01-31 @ 17:20:15 / URL: http://matildays.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0