Be happy

 
 
 
Hej på er!
Först tisdag idag, veckan har verkligen gått framåt i snigelfart och känner mig trött av långa skoldagar och att vakna tidigt. Idag slutade jag skolan halv 4 och var en sväng till stan med mamma och fick nya skolkläder jag är jättenöjd med, borde inte ha några problem på en stund med att välja vad jag ska ta för kläder på morgonen till skolan. Känns verkligen trist med deta väder med snö, kall vind och temperaturen -16. Idag hälsade solen iallafall snabbt på oss,, men då var jag såklart inne i skolan på lektion. Det är inte så mycket kvar av period 3 nu, om bara 2 veckor kommer provveckan emot. Helt sjukt att man redan gått hälften av perioderna, tiden har verkliken gått jättesnabbt!
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Agnes

Superhärliga bilder!

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-01-13 @ 21:21:12 / URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sjukt fin är du! :)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-01-16 @ 18:42:42 / URL: http://agnesolofsson.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0