Serier

 
Hejsan! Istället för filmer tänkte jag dela med er mina favorit serier. Har sett en massa olika serier men dessa 5 är mina favoriter. Vampire Diaries tycker jag inte längre så mycket om nu när dom dragit ut på serien och är redan på sjätte säsongen. Serien som man aldrig tröttnar på är nog supernatural även om det finns över 10 säsonger är det alltid något nytt som händer i varje avsnitt och de snurrar inte på samma saker hela tiden som t.ex i pretty little liars. Kollade också på den serien förr men tröttnade vid tredje säsongen eftersom det inte gick alls framåt. Gossip girl kollar jag om avsnitt alltid nu och då och tycker serien är bra. Carrie diaries finns det väl bara 2 säsonger av tror jag och de kollade jag ett bra tag sedan. Teen Wolf är den sesången jag senast tittade på. Jag trodde från början den skulle vara helt usel och det var den lite i början men den blev bättre helatiden och jag tycker serien är super och väntar på att nästa säsong ska komma ut. 
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0