Nothing left to say

 
Hejsan! Igår kväll var vi då med familjen til bekanta och efter att jag kom hem kollade jag några avsnitt av supernatural och gick och sova inte det minsta trött. Vaknade idag 10 tiden eftersom jag var på massör klockan 11 idag. Efter besöket hos massören var jag och mamma till butiken och köpte ingredienser för att göra sushi idag, så det ska vi göra idag och annars har jag inget speciellt för mig. Har snart kollat igenom hela sjunde säsongen av supernatural. Skulle ha haft lust att fara till gymmet idag men det kan jag såklart inte eftersom jag har varit vid massör. Sportlovet börjar också lida mot sitt slut och snart är det då dags för skola igen. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: bella

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-02-27 @ 15:01:11 / URL: http://rememberthiis.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

Så fina foton!

Svar: Tack så mycket! :D
Iisa Smeds

2015-02-27 @ 17:46:01 / URL: http://milina.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0