Black and white nails

 
 Hej! Ovan har ni bilder jag tog igår. Sovde med flätor så jag hade lockigt hår. Tycker själv att det är fint med lockar från flätor. Skoldagen idag slutade redan 2 för min del. Det har varit sämre väder idag så det har varit mer uthärdligt att sitta i skolan. Synd är det för den delen att sommarvädret börjar ta slut och det lovas att bli bara kallare och kallare till slutet av denna vecka och nästa vecka. Men hösten måste ju komma någon gång. 
 
Hey! Above you have some pictures I took yesterday. I slept with braids so that I had curly hair. I personally think that it looks pretty. The schoolday ended at 2 o'clock for me today. The weather has been colder today so it isin't as hard to sit in school. Its a shame that the summer is ending and its getting colder but fall has to come sometime. 
 
/Iisa
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Mia

Snygga!

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2015-08-26 @ 14:35:40 / URL: http://allasblickarpamig.wordpress.com/
Postat av: Linn Strömberg

Varför får alla till "flät-lockar" så snyggt och när jag gör det ser det ut som jag vet inte vad??

Älskar ringfings-trenden btw! Längesen jag såg den nu

Svar: ahahah :D nämen Tack
Iisa Smeds

2015-08-26 @ 20:35:38 / URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Ida - foto & häst

supersnygga naglar och fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
Iisa Smeds

2015-08-26 @ 22:54:43 / URL: http://prinsesc.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0