Jag ett tag sedan

 
 
När jag tittade igenom lite gammla bilder och filmer nån dag sedan hittade jag detta collage på mig från en stund sedan. Tror jag hade just börjat nian när dessa bilder var tagna. Tycker det är lite roligt att se på gammla bilder och kolla om man ändrat något, kanske har en liten förändring skett i uteseendet. Men det som jag har märkt blivit annorlunda är min klädstil. Vågade kanske inte ha på mig sådana kläder jag tyckte var fina för att man var rädd vad andra skulle tycka om en men nuu har jag nog den under koll. :)
 
Imorgon är det då dags för responsdag, är lite nervös över ett par ämnen men överlag tycker jag att proven gick bra för mig. 
 
♥ IIsa
 

Comments ♥
Postat av: Sara Sundgren

Intresserad av ett länkbyte?

Svar: Tyvärr gör jag inga :)
Iisa Smeds

2015-04-07 @ 19:14:24 / URL: http://sarasundgren.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA SALOMATIN

Tack för din snälla kommentar du skrev på min blogg! :) Fina bilder btw

Svar: Tack så mycket och vsg :)
Iisa Smeds

2015-04-08 @ 22:09:46 / URL: http://nouw.com/alexandrasalomatin/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0