friends

 
 Bjuder på lite fler bilder från vår fotosession med Lina och Lycke. Skoldagen var lång och ganska jobbig. Ända från klockan halv 8 till 4. Kom hem med buss som vanligt och här hemma har jag gjort mina läxor och kollat på två dokumentärer. Responsdagen var annars på onsdag och var riktigt nöjd med mina kursvitsord i alla ämnen. Helt otroligt att vi redan går på 5 perioden på första året. Snart har man gått ett helt år i gymnasium. Tiden har vekligen flygit förbi. Morgondagens planer är såklart skola och efter skolan ska jag vara med Amanda och sedan blir det insurgent (divergent tvåan) på bio. Ska bli riktigt roligt att se den filmen eftersom jag läst boken. 
 
♥ IIsa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0