Söndagen den 7

 
Bilder från sommaren.
Hej på er! Det har blivit några dagars paus igen eftersom jag inte riktigt haft lust att sitta framför datorn. Men iallafall har veckan varit ganska så vanlig, men på fredag var vi faktiskt lediga från skolan men då hade vi såklart hemstudier. Fredag kväll spenderades med Jenni och Lumia. Vi var på biopremiären if I stay. Jag tycker nog filmen var riktigt bra men sorlig vid vissa ställen. Igår så fick man sova länge en natt till och lördagen var jag med mamma till butiken, hos Lumia och på kvällen var jag med Jenni och Lumia till smulterö och såg på solnedgången/stjärnorna. Idag sov jag också äda till klockan 11 och nu snart är det dags för mitt släktkalas. Andra planer för dagen har jag inte riktigt, utan att göra läxor då..
 
♥ Iisa

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0