Lost in the light

 
 
Här har ni lite bilder jag tog ikväll. Kom äntligen hem efter en tung helg i Åland, hoppas på att jag inte är helt uttmattad imorgon i skolan. Men idag har jag inte hunnit göra annat än sitta i buss, göra läxor och så var jag då och fotograferade och redigerade bilderna. Vädret har varit lite omväxlande men ganska så kallt är det ändå sär ute, jag hann faktiskt också kolla en dokumentär idag som var riktigt intressant. Men med ett leende på läpparna ska jag gå och sova snart men först blir det att hoppa i duchen. Ha det så bra allesammans! 
 
♥ Iisa
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Frida

Åh vad fina bilder du tar!

Svar: Tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-09-18 @ 21:01:51 / URL: http://fotoalbum.blogg.se
Postat av: Petra Johansson

Vart har du köpt den hatten? :D
Du tar jätte fina bilder!

Svar: Den är köpt på H&M, tack så mycket! :)
Iisa Smeds

2014-09-28 @ 23:18:40 / URL: http://www.solskensglad.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0