Maybe I just wanna be yours

 
 
Halloo, Dagen började med skola som vanligt och idag var dte faktiskt en ganska skön dag med en timme av filmtittas och en konsttimme så det var bara två jobbiga timmar. Slutade halv 4 och träffade Ella på stan, satt på caf'è en bra stund och pratade och sedan gick vi lite runt på stan och fick med mig hem ett halsband från Gina. Var riktigt trevligt att träffa henne eftrsom jag inte sett henne på länge. Kom hem med halv 7 bussen och sju tiden var jag då hemma. Nu tänkte jag faktiskt göra läxor så jag har det över.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Elin

så fin outfit!

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2014-10-23 @ 19:46:57 / URL: http://niles.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0