Lördagen den 8 november

 
 
Hej på er! Snön faller ner där ute och jag sitter inne och tänkte se på teen wolf om en stund. Morgondagen har spenderats med mamma på stan och därifrån fick jag med med flera fina saker. Igår blev det då ingen bloggning men vi hade ledigt från skolan och jag var på café och hos Jenni med Lumia på kvällen. Ikväll ska jag till Matilda med flera andra tjejer från min skola. Ha det så bra allesammans! 
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Julia

Sjukt snygg redigering på den andra bilden! Vilka effekter har du använt? :)

Svar: Tack! :) jag har redigerat den andra bilden i pixlr med curves.
Iisa Smeds

2014-11-15 @ 11:51:41 / URL: http://juliaoflund.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0