Före&Efter

 
 
Hej på er! Tänkte köra på ett före och efter inlägg idag när jag har lite bildbrist. Jag tycker redigeringen är en stor del av bilden, oftast blir bilderna lite tråkiga och grå i färgen när man tar dem, men somtur så kan man fixa det efteråt. 
 
Ett litet tips till att få bättre kvalitet på bilderna är att du förminskar bilden klart före du laddar up den på blogg.se. Så förminska klart bilden på något program ex. pixlr.
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Sanna Preifelt

Åh, tänk vad lite redigering kan göra. Bara plocka fram det där som ögat tar in men som kameran inte alltid kan fånga :) Vad duktig du är!

Och vilket bra tips, det visste jag faktiskt inte om, men bloggar visserligen inte på Blogg.se :)

Svar: jooo, tack så mycket :D
Iisa Smeds

2014-11-29 @ 21:37:05 / URL: http://sannasrum.se
Postat av: Anonym

Vilket redigerings program använder du?:)

Svar: För stunden använder jag mig av pixlr :)
Iisa Smeds

2014-11-30 @ 12:34:15

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0