So take my hand

 
Hej! Bilderna ovan är tagna en kväll ett par dagar sedan. Klockan var säkert redan 9 och ändå var det så ljust att jag helt lätt kunde fota med ISO800 och inzoomat till 50mm med mitt teleobjektiv. Såklart har jag lite ökat på ljuset i redigeringen sedan men ändå. 
    Idag har väl inget spec. hänt. Hade i skolan EU-prov och jaa det gick väl helt okej. Så svåra frågor var det inte om man tänkte till lite. Så hopas det gick bra nudå. Efter skolan var vi med Lotta, Jennie och Ronja till stan och beställde toppar till masstafetten och efter det var vi på stafettkarnevalsträning. Känndes mest jobbigt eftersom jag har franskaprov imorgon och hade velat ta ordentlig paus emellanåt men det blev att läsa en massa i streck. Så lyckades jag också under provläsningen sommna på soffan för typ en halvtimme. Tog den lilla pausen nu och så ska jag föröka lära mig franskan. Ha det så bra allesammans! 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0