Bogey bear

 
 
hejsan! Jaa det har varit en ganska lung dag, vi såg på film två timmar av skolan och annars också var det inget tungt på de andra timmarna. Skönt med att skolan snart tar slut men ändå så känns det tråkigt att lämna grundskolan och min klass. Nästa år blir det då gymnasium för min del. Efter skolan hade jag stafettkarnevalstränig, I helg är det ju nämligen redan stafettkarneval. Det ska nog bli riktigt roligt. Kom hem lite över fyra och nu blir det att redigera bilder och så ska jag se på supernatural tror jag. Ikväll ska väl Lumia komma hit tror jag men få se. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Hanna Andersson

Så snygg!! :D

Svar: Tack så mycket finis!! 😊
Iisa Smeds

2014-05-20 @ 17:54:16 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0