We got the world

 
 
Hejsan! Dagens skolschema bestod av matematik, modersmål, fysik och engelska.  Skolan gick varken långsamt eller snabbt utan den var väl sådär vanlig. Måndagar brukar oftast kännas tröga men idag gick det ändå heöt bra i skolan. Det som är verkligen dåligt med skolan på måndagar är att vi ska ha matematik första timmen... Jag undrar nog hur lärarna tänkt man ska kunna lära sig någon matematik på månda morgon. Efter skolan gick jag till loppis och städade vår hylla lite grann och så var jag också till Anna. Kom en bra stund sen hem och nu blir det snart träning för mig. Ha det så bra!
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sööt..

Svar: Tack :)
Iisa Smeds

2014-03-18 @ 11:52:37 / URL: http://efji.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0