Walk along the sand

 
Strandbilder lycke knäpte på mig på stranden som var verkligen jättefin och lång. Sanden var underbra där.
 
Hej! Idag var jag då tillbaka i skolan efter ett skönt sportlov. Vi har bytt period och idag hade vi bara läsämnen så det var en ganska jobbig skoldag. Efter skolan kom vi med Anna hit till mig och nu ser vi på Vampire Diaries. Ska bara ta det lungt idag tror jag och kolla på serier samt redigera bilder. Ha en bra start på veckan allesammans.
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Caroline

Men åh så fina bilder :)


Kika gärna in i min blogg om träning, skönhet och shopping. Följ min resa mot en fastare kropp och bättre välmående!

Svar: Tack så mycket! Ja det ska jag göra :)
Iisa Smeds

2014-03-03 @ 14:05:57 / URL: http://carolinemalmborg.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv; tack snälla för din fina kommentar

2014-03-03 @ 15:55:04 / URL: http://efji.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0