Tuesdey today

 
Hej! Börjar faktiskt bli riktigt trött på dehär med snö på marken.. Kunde det inte bli vår redan? Nog med att gnälla nudå, jaa skoldagen gick väl som de flesta. Efter skolan gick jag hem till Lina och Lycke och fick äta supergott mellanmål. Vi kollade lite på film och tog det lungt. Efer de gick vi till mig eftersom vi bor så nära varnadra och jag flyttade bilderna från portugal till Lyckes minnessticka. Nu sitter jag och ser på gårdagens top model avsnitt och sitter vid datorn. Gillar verkligen denna sesång av top model eftersom det är både tjejer och killar med. Nya h&m vårkatalogen har också kommit så den ska jag läsa igen. Gillar verkligen att kolla i kataloger!
 
♥ Iisa
 
 
 
 

Comments ♥
Postat av: Anonym

Varifrån ser du på topmodel? :)

Svar: Ja kollade gårdagens program bandat från TV3 ;)
Iisa Smeds

2014-03-18 @ 18:55:15
Postat av: Amanda

Hej jag har startat upp en veckans blogg, gå gärna in och anmäl dig, kram!

Svar: okej, jaa det ska jag :)
Iisa Smeds

2014-03-18 @ 19:45:18 / URL: http://nattstad.se/amandafeliicia
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Så himla jobbigt med snö ju! :(

Svar: Jaa, våren skulle verkligen få komma! :(
Iisa Smeds

2014-03-19 @ 07:46:16 / URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: BYcajsaB

Fick också H&M-katalogen, gillar deras spring/summer kollektion, (tips, gå in och kolla på min blogg på H&M's lookbook på min blogg) RIKTIGT fina kläder!

Svar: JAa jättesnygga, jahaa ska kolla in det då ^^
Iisa Smeds

2014-03-20 @ 17:12:27 / URL: http://bycajsab.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0