Svart och vitt fick det bli

 
 
Några svartvitt redigerade bilder från Portugal. Det bilder som tagits vid olika dagar och tillfällen under resan. 
 
Ni vet väl vid det här laget ungefär hur min vardag såg ut. Det var skola som vanligt, tog bussen hem, låg i soffan och såg på serier, bl.a. det nya vampire diaries avsnittet och gud så bra det var. Längtar sååå till nästa. Kollade också några avnitt av supernatural som jag inte sett på en låång tid. Inga planer för ikväll. Sov sött allesammans så hör jag av mig imorgon igen.
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: Julianna

ÄLSKAE FÖRSTA BILDEN! Åh gud vad härlig blogg du har!!!

Svar: Tack sååå mycket, vad glad jag blir! :D
Iisa Smeds

2014-03-09 @ 12:32:33 / URL: http://juliannaas.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0