Magical

 
Ovanför ser ni två bilder jag knäpte på Anna igår som jag faktiskt befinner mig hos nu. Skoldagen gick trögt två första timmara och de två sista snabt eftersom jag hade tillval (textil). Efter skolan åkte jag och Anna till Matilda där vi hade det riktigt roligt, sen gick vi till mig och nu är vi då som sagt hos Anna och här ska jag spendera kvällen/natten. På schemat står väl mys och let's dance. Somtur har mesta av snön smält under denna dag! Igår såg det ut som ni ser på bilderna. Så nu hoppas jag på att våren äntligen anläder. Ha en bra fredagskväll allesammans!
 
♥ Iisa
 
 
 

Comments ♥
Postat av: SARA

Fina bilder! :)
Ha en toppen helg :))

Svar: Tack så mycket och desamma! :)
Iisa Smeds

2014-03-22 @ 14:30:09 / URL: http://saraemilias.for.me

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0