Life in color

 
Linne - VeroModa / Jeans - Cubus / Solbrillor - H&M / Skor - Converse
 
Hejsan! Bilderna ni ser ovanför är tagna i portugal. Ååå längtar så till att våren ska komma! Nu har all snö smält och körde faktiskt med min vespa idag för första gången idag, nu när vi fått försäkringen på den för detta år. Det var riktigt roligt att åka nu när man inte åkt på en lång stund. Var också till stan efter skolan och köpte mitt fjärde par dr.denim byxor eftersom alla mina har en massa hål i sig. Materialet är ju inte exakt det bästa, men de är så bra på och så himla sköna. Priset tycker jag att de kunde sänka till 30 € eller något liknande. Nu måste man ju betala hela 50 lappen för dem.. Men det var nog om mina byxor. Ha det så bra folket!
 
♥ Iisa
 
 
 

Comments ♥
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Riktigt snyggt!! :D

Svar: Tack! :D
Iisa Smeds

2014-03-06 @ 18:43:41 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0