2 olika ljus

 
Bilderna är tagna en bra stund sedan. Kunde inte riktigt bestämma mig för vilket ljus jag skulle ta i så jag to i två olika ljus. Äntligen har det blivit lite varmare väder så det är lättare att fara och fotografera. Dock har de lovats minus igen till nästa vecka så då blir det paus med att köra mopo...
 
Dagen har gått till skola var det inte hände något spec. Efter skolan kom jag hem och satte ut trampolinen och hämtade Lumia hit till oss. Nu sitter vi här och väntar på att våra pizzor ska bli klara. Ikväll blir det skriba träff och bio med Jenni. 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Beatrice Jakobsson - fotografering

Sv: Tack så mycket :)
Fina bilder!

Svar: Tack :)
Iisa Smeds

2014-03-13 @ 23:03:49 / URL: http://beattriicee.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0