Till I Lost

 
 
Hallo! Bjuder på lite gammla bilder från gången vi tog bilder vid detta vackra äppelträd. Jaa dagen började vid 12 tiden när jag steg upp, åt i lungn och ro morognmål och så for jag iväg till stan till ett. Där träffade jag då Ella och Linn som planerat. Alla butiker hade en massa reor men hittade inget som jag skulle behövt spec. mycket. Ella hittade en jättesnygg väska från hm som hon köpte och linn hittade inte heller något. Vi kom efter några timmar hem till mig och satt här och pratade om allt möjligt. klockan 6 gav jag mig iväg med linn till träning inför morgondagens tävlingar. Nu ska jag snart börja gå och lägga mig så sov så gott allesammans! 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥
Postat av: Ella

Jee det var jättekul :D

Svar: jooo ^^
Iisa Smeds

2014-06-26 @ 16:10:40 / URL: http://ellavera.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0