One Grain Of Sand

 
Hej! Jaa då har en till dag av sommarlovet börjat, vaknade vid 12 tiden igen idag och hoppade i duchen åt morgonmål och så har jag bara redigerat bilder och lyssnat på musik. Känner mig fortfarande väldigt förkyld och näsan är helt stockad och man känner sig så hängig när man är förkyld. Igår var jag med Lumia till stan var jag hittade en t-shorta och klännig. Känns nog skönt att sova i egen säng efter att ha varit på läger i en vecka. Klockan tre blir det att jobba igen. Egentligen var det ganska skönt att ha lite paus av att jobba under lägret. Ikväll får jag se vad som händer. Troligtvis kommer Lumia övernatt hit men vi får se. Ha de så bra allesammans! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: F R I D A - M A R I A

Så himla fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Iisa Smeds

2014-06-19 @ 18:30:06 / URL: http://frida-maria.com
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Så fin du är!

Svar: Tack! :)
Iisa Smeds

2014-06-20 @ 11:41:12 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Sofie

Var redigerar du dina bilder så du får två brevid varandra? Tackar på förhand :)

Svar: Jag redigerar det på picmonkey ;)
Iisa Smeds

2014-06-22 @ 21:23:38

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0