Lina och Lyckes konfirmation

 
 
Ovanför ser ni bilder på både Lina och Lycke från igår när de hade konfirmationsfest. De var båda jättefina med sina klännningar. 
 
Jaa dagen börjades med att fara med pappa och Elias till polisstationen för att skaffa nya pass och det tog nog en bra stund. Vi var där iallafall i en timme. Efter det var vi alla så hungriga att vi var och åt i stan. Vi kom hem för en bra stund sedan och nu har jag redigerat bilder och snart ska jag damsuga huset, och så ska jag också efter min laddare som jag glömt hos Jenni eftersom min telefon slocknat. Ikväll blir det sedan träningar och så vet jag inte vad som händer efter det få se. 
 
♥ Iisa
 

Comments ♥

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0