I found my berries!

 
Bilderna är tagna med Jennis kamera och alla andra utan den försat va Jenni ^^
 
Hejsan! Bjuder på bilder från igår när jag och Jenni var till butiken och köpte jordgubbar och filippinos. Ååå så gott det var. Vi var och satt i solen i flera timmar och sedan kom vi hem till Jenni var jag sovde övernatt. Vi vaknade idag vid elva tiden och så for vi nästan gensat till mig och sedan for vi till villan var vi har varit nästan hela dagen. Vi kom i land igen nångång vid 7 timmen och så var vi via mig och hämtade mina saker eftersom jag ska sova här en natt till. Vädret var jättefint på morogndagen men mot kvällen blev det lite grått och mulet. Imorgon blir det jobb för mig och sedan sk ajag på lina och lyckes konfirmationsfest. Grattis till dem som blivit konfirmerade idag! 
 
♥ Iisa
 
 

Comments ♥
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Åh vad gott! :D

Svar: joo ^^
Iisa Smeds

2014-06-08 @ 17:51:09 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0