Free fallin

 
 
Här har ni bilder jag tog på Lumia igår efter vårfesten, hennes klänning var verkligen jättefin och färgen passade på henne. 
 
Hej på er alla! Blev väckt av Lumias lillasyster idag på morognen och fick inte sova ut så det blev lite jobbigt att stiga upp. Var inte hos Lumia så länge utan for hem redan vid halv 12 tiden. Jenni som också var övernatt måste fara hem ännu tidigare. Här hemma har jag redigerat ovanstående bilder och gått igenom och sorterat mina mappar på datorn. Borde snart igen flytta över bilder till hårdskivan eftersom datorn börjar bli så full. Idag är det som tur varmare väder än igår. Ska straks gå ut och ta bort ogräs och sånt med mamma. Få se vad jag hittar på resten av dagen. Så himla skönt med sommarlov! 
 
♥ Iisa

Comments ♥
Postat av: Mia

Tackar! :)

2014-06-01 @ 16:44:12 / URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: isa - Live your dreams

SVAR: tack så himlans mkt <3

Vad fina bilder du tar. Och fint namn, om du heter iisa? Kram!

Svar: Tack så mycket, joo och tack finaste ^^
Iisa Smeds

2014-06-01 @ 17:47:35 / URL: http://isabyl.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0