En dag vid villan

 
Hejsan! Ovanför har ni en massa bilder från igår när Jenni var på min villa. Vi låg mest på vår brygga och lyssnade på musik från en gammal radio vi har på villan. Mamma och pappa lämnade och sov där så därför for jag då en till natt till Jenni och sova. Vi såg på skräckfilm och for och sova sådä ganska tidigt eftersom vi vaknade nio idag för att jag skulle och jobba. Och jobba gjorde jag i sex timmar. Fick brottom hem och byta kläder eftersom jag var på Lina och Lyckes konfirmationsfest. Efter festen for jag hem igen och böt kläder och kom med Antonia hit till Strömsö var vi är nu. Här ska vi spendera kvällen i sommarsolen. Ha de så bra! 

/Iisa

Comments ♥
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Härliga bilder! :D

Svar: Tack! :D
Iisa Smeds

2014-06-08 @ 19:51:23 / URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Elin

så fina bilder, ser så härligt ut!<3

Svar: Tack så mycket! :D
Iisa Smeds

2014-06-08 @ 22:12:27 / URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0